Programa de radio especial dedicado al 15-M. Hoy hablamos con Alberto sobre las actividades que se van a desarrollar durante la Semana Negra y conectamos en directo con la Marcha Noroeste de la Indignación que se encuentra en Nava del Rey (Valladolid).
Animaos polos últimos díes soleyeros, quiximos ufrir una retafila de covers de les que se marcaran cuantayá los Blues Brothers, esa banda creada polos cómicos Dan Aykroyd y John Belushi. El Corrector yá nun cuenta con técnicu de soníu, que lu abandonó por perres, y eso nótase. Pero nun ta desanimáu; tai seguros que vuelvi la selmana qu’entra con más material de lo negro y de lo bueno.
El soul enllenó la hora d’El Corrector con temes de distintos palos, grupos y sellos discográficos. Les Supremes cubrieron la primer parte del programa, pa siguir falando y pinchando daqué cosa de southern y acabar poniendo’l ramu al primer mes d’El Corrector con histories y temones de Wilson Pickett. Y de mampurra pa les nuestres oyentes y siguidores (en directo, pela internet, en facebook y en twitter), una canción bien especial. Namás que vos preste.